Halloween 2013

Här kommer lite bilder på mig och min cosplay från Halloween, samt min absolut awesomea pumpa😛

IMG_3172Pumpa med ”anti-possession tattoo” som Sam och Dean Winchester har i Supernatural.

Innan jag visar bilderna på min cosplay ska ni få se ett par bilder på personen jag cosplayade.
cas future full body cas future look cas future strangefuture cas stoner smile

Och nu till min cosplay.

IMG_3198IMG_3201IMG_3203IMG_3208IMG_3186IMG_3187IMG_3191

Jag avslutar inlägget med en YT-video med framtida Castiel. Videon är på engelska, men jag vet att de flesta av mina läsare kan tillräckligt med engelska för att förstå videon.

2 thoughts on “Halloween 2013

Kommentera

