Inför Colloween….eeeh.. jag menar Halloween

På Halloween ska jag cosplaya 2014!Cas, så jag har idag övat på att göra min ”mans-sminkning”. Har inte gjort det på flera år, så tyckte det var bästa att testa innan Halloween. Kommit fram till att jag behöver nya borstar och sånt, men annars blev resultatet klart godkänt och jag tycker jag är snyggare som man än tjej.
IMG_3098 IMG_3101 IMG_3103Sen har jag även en bild på skjortan och jeansen jag ska ha när jag cosplayar.
Ingen jättebra bild, men man ser lite iaf.
IMG_3096Ni som inte vet vad jag snackar om så ska jag klä mig som karaktären Castiel från serien Supernatural när man i ett avsnitt får se en alternativ framtid. Där är Cas i princip mänsklig då änglarna har lämnat Jorden och det är mitt under Apokalypsen. Så för att försöka glömma bort hur värdelös och kraftlös han är nu hänger han sig åt droger, alkohol och orgier.
Här har ni en bild på han:
cas future full body

Btw, hade tråkigt en dag och testade att göra Misha’s flirt min han gör när han fotas ibland.
Gick väll så där xD
a thingOh och Colloween = Halloween med Misha Collins tema

3 thoughts on “Inför Colloween….eeeh.. jag menar Halloween

Kommentera

