Lite uppdateringar

Som ni märker skriver jag inte så mycket här, anledningen är att jag inte har något direkt att skriva om då min vardag mest består av mina aktiviteter, psykmöten, träning och Supernatural. Dessutom känner jag att jag har outat mig nog och att det är dags för någon annan att outa sig. Jag vill tillbaka till min anonyma vrå.
Har till och med funderat på att radera hela bloggen, men det lär jag inte göra, men däremot kommer jag rensa den när jag orkar med det.

Men till uppdateringen.
Jag får ha kvar Gabriel i 2 h/vecka, vilket är bättre än ingenting.
Anledningen till de många psykmötena är att jag gör om vissa delar av min utredning, så är där varje vecka. Inte särskilt kul, men vill att det ska bli rätt en gång för alla.
Sen har jag även börjat rollspela i en chatt, det är såklart Supernatural som rollspelas och jag spelar Castiel. De ship som är i vår chatt är Destiel, Sabriel, Browley/Crobby och Jucifer. Själv hade jag gärna sett Sastiel/Sassy eftersom det är mitt OTP, men man kan inte få allt här i livet.

Kommentera

