Gener

Här kommer nu två bilder med mig och mina föräldrar.
Den första visar våra ögonfärger och den andra våra hårfärger.
Ville bara visa hur annorlunda färger man kan få jämfört med mina föräldrar.
Btw blev inte mina ögonbilder så bra, svårt att få till min ögonfärg på foton men irl skiftar den i olika nyanser av ljusbrunt och guldaktigt/brons. Och när det gäller mitt hår så tog jag den del av bilden som hade mörkast färg (ja jag önskar verkligen att jag ärvt nån av mina föräldrars mörka hår, men blev blond😦 )

eye colours hair colour

Kommentera

