Bekännelse

Då har jag officiellt gåt ut med att jag är agender, dvs att jag känner mig som vare sig kille eller tjej.
Blir intressant att ses hur det tas emot av mina vänner på FB.
Jag är faktiskt inte helt säker på vilka som kommer stanna och vilka som kommer gå.
Det är svårt att veta vad folk tycker om ”avvikande könsidentiteter”.
Men jag orkar iaf inte dölja det längre, är ju så mycket annat som jag döljer jämt ändå.
Men jag hoppas såklart att folk tar det bra, jag är ju fortfarande jag.
Den enda egentliga skillnaden är ju att jag nu kommer mer öppet försöka se mer androgyn ut, men min smak och personlighet är ju densamma.

agender meme

Kommentera

