Psyk och besök av syrran

Idag har jag varit på psyk och träffat Krister.
Skulle fylla i lite papper gällande biverkningar och Strattera.
Sen skulle även puls och blodtryck kollas, och de var normala (men skulle förmodligen varlit låga om jag inte varit nervös).
Fick även med mig papper hem om krisplan så att jag kan kolla igenom frågorna där så jag vet vad som kan behövas när vi senare fyller i den.

fairy kei sky divider
I morgon kommer Åsa hit och stannar tills på måndag morgon.
Men tills dess måste jag hinna diska, tvätta och plocka undan på madrassen och köksbordet. För syrran behöver ju nånstans att sova och äta och jag behöver lite rena kläder. När jag ska göra detta vet jag inte riktigt. Antingen i natt eller i morgon bitti, inget av det känns särskilt frestande direkt. Men jag måste ju göra det.

Kommentera

