Lite blandade foton

Matbilder!
Jag har en lite småskum fascination över att fota mat jag käkar, oftast sådan jag även gjort själv då. Men det går att hitta någon enstaka bild här i bloggen på restaurang-mat med.
Alla dessa bilder är tagna på helt olika dagar och de är inte ens från samma månad.
IMG_2257Antar att de flesta känner igen detta.
Jajamen det är risgrynsgröt!
Just denna är gjord på sojamjölk och inte vanlig mjölk.

IMG_2260Curry med quorn och paprika.
Jag ÄLSKAR paprika!

IMG_2267Varma bär med kvarg och färskosttäcke.
Jupp jag gör efterrätter ibland, men det enda socker i den är 8 g som ligger ovanpå själva kvargen (för att den skulle få lite färg).
Bären är ju dessutom söta i sig själva.

IMG_2307Vegetarisk wok med paprika, broccoli, blomkål, rödlök, böngroddar och champinjoner.
Såsen jag wokade de i innehåller bland annat sweet chilisås och Sakura-soja.

IMG_2312Omelett på tre äggvitor (äter inte gulan), paprika, ost (10% fett) och kräftstjärtar plus babyspenat och machesallad med fettfri Thousand Islanddressing.

Kläder!
Ja jag gillar kläder… ibland😛
IMG_2311Jag i min nyköpta Star Trek t-shirt.
Live long and prosper!

IMG_2276Dino köpte ju denna klänning åt mig, men jag hade inte provat den än, så här är jag i den.

IMG_2281Denna köpte jag själv för ett tag sedan.
Syns tyvärr inte hur snygg den är.
Den är rätt lång och har två lager i kjoldelen och är kortare fram och längre bak ^^

Kommentera

