Privat och icke-privat shopping

 

Idag har jag och Carina varit och köpt arbetskläder till mig, eller ja kommunen har köpt och jag får låna de så länge jag är kvar på stället jag kommer praktisera på och så länge jag är kvar på Steget Framåt.
Byxorna var i herrstorlek så hade inte en aning om vilken storlek jag skulle ha, men expediten tog fram storlek 46 och 48. Jag kunde ha båda men valde storlek 48 för de var lösare än de andra, och som ni kanske vet föredrar jag kläder som sitter lite lösare.
Skorna blev ett par sandalliknande saker i storlek 36.
Har inte fotat skorna, men har fotat arbetskläderna när jag har de på mig (t-shirt har jag fått låna från själva företaget och jag har retuscherat bort deras logga).
Inte superbra bilder men det syns lite iaf😛
IMG_2294 IMG_2298
Efteråt var jag själv på Nordins papper, The English Shop (inte planerat), Clas Ohlson och Yves Rocher. På Nordins köpte jag sudd, klistermärken, en A6 skrivbok och stift 0.7 och på Yves Rocher blev det två duschtvålar (kokos och bjärnbär).
IMG_2287På The English Shop köpte jag det på bilden ovanför. Bara nyttigheter *harkel harkel* Och ja jag skäms över det och nej kommer inte äta/dricka allt på en gång, har faktiskt bara tagit 3 st Tic Tac😛
IMG_2289Och här är dagens fångst från Clas Ohlson.

Dagen har även innehållt tvättande av kläder och betalande av räkningar. Inte det roligaste eller enklaste jag vet men det måste ju göras.

Kommentera

