Skulle hellre fly ut i skogen eller nått…

På söndag ska den sista inlämningsuppgiften i kursen jag läser lämnas in och jag har ingen aning vad jag ska skriva. Läraren sa att jag inte skulle ge upp eftersom jag gjort så bra ifrån mig på de andra två uppgifterna utan försöka skriva det jag kommer på. Men då måste jag ju komma på något att skriva också, vilket jag inte gör, iaf inget som har med Tyskland att göra.

Lägenheten är rätt stökig med. Jag har ockuperat alla tomma ytor jag kunnat typ. Behöver plocka in mina rena kläder och diska med, men eftersom jag inte har några diskhandskar så kommer jag inte diska heller (och jag måste till Clas Ohlson för att köpa diskhandskar, vilket inte lär hända).

Varken veckoschemat, dagsschemat eller Idagboken blir gjorda som de ska, för jag orkar inte fixa det pga hur jag mår. Men samtidigt behöver jag de ännu mer ju sämre jag mår men samtidigt går det ju åt mer energi att fixa de ju sämre jag mår.

På onsdag ska jag ha min prova-på-praktik.
Den 27 maj ska jag till psyk igen och fortsätta utredningen.
Sen i början av juni kommer äldsta syrran hit några dagar.
Den 15 juni ska jag på dop (brosans dotter) och de vill att jag ska göra en tavla i doppresent.
Sen får man ju inte glömma alla dessa jävla helgdagar som är och vänder uppochner på allt och Carina är borta hela juni med… jävla semestertider.
Och inte blir det bättre för att solen blir allt starkare heller för det betyder ju att jag kommer kunna spendera mindre och mindre tid utomhus.
Sen på allt jag nu nämnt har vi ju det vanliga, dvs sånt som gör att jag alltid mår dåligt.
Vilken underbar tid det är! *ironi* Usch!

Kommentera

