Funderar på att gå tillbaka till…

…att klä mig mer i Casual Decora igen.
casual decora kollageGjorde ju det mer för ett par år sedan, men sen har det inte blivit av så mkt.
Inte för att jag gillar stilen mindre eller så, men det händer ju saker hela tiden som tar min ork. Det är inte bättre nu, men jag vill försöka ändå. Gillar ju att uttrycka mig genom mina kläder, smycken och frisyrer.

turtle

Funderar även på att mixa in lite Uchuu Kei/Uchuu Decora och Pastel Goth i det hela med.
Gillar verkligen de stilarna, men skulle inte vilja klä mig helt i de och det känns som att det passar bra med element från de i Casual Decora.
pastel goth n uchuu kei

Kommentera

