Helgen

Igår var jag och Dino på ”Körsbärsblommornas Dag” i Kungsträdgården.
Tyvärr har de inte börjat blomma än, men det var rätt trevligt där ändå, lite för mycket folk dock. Vi gick runt och tittade lite på det som fanns där och jag köpte en liten Kuromi och Hello Kitty-dekorstickers till mobilen.
Dino passade på att käka lite nudelsoppa (tror det kan ha varit kishimen, men kollade inte så noga), vilket jag inte gjorde då nudlar innehåller gluten.
Däremot drack vi båda varsin dricka. Min smakade som en sorts vindruvsgodis som Dinos pappa hade med sig från Japan en gång och Dinos påminnde och Calpis.
IMG_2186 IMG_2190 IMG_2191 IMG_2195

Efteråt gick vi och kollade lite i affärer och jag köpte bla skosnören till mina nya skor på Blue Fox och torgvantar på Punkt Shop.
IMG_2199 IMG_2206

Och förutom att han fick i mig dricka och även riktig mat i helgen så lyckades han få i mig glass med (ja jag har dåligt samvete för det). Och inte vilken glass som helst utan Ben & Jerry’s Peanut Butter Cup! Om den var god? Det var för faen en smakorgasm! Dino flinade åt mig då jag för första gången då han hört stönade av nått ätbart *skäms*  Ja jag har fortfarande smaklökar även om jag inte gillar att äta (och ja jag betalar min matskuld nu under veckan, så jag kommer överleva). Dino däremot gillade inte glassen, tror han sa nått i stil med ”fy fan den smakar ren jordnötssmör!” (duh! vad hade han förväntat sig :P)
IMG_2208

Och sist kommer några bilder på mig och Dino från helgen.
IMG_2201 IMG_2202 IMG_2209

Kommentera

