Andra inlämningsuppgiften klar och byte av hårfärg

Igår, eller snarare i natt, så lämnade jag in min andra inlämningsuppgift i kursen jag läser. När jag kollade mailen i morse så hade Elisabeth (den kursansvarige läraren) redan läst och betygsatt min uppgift. Hon är snabb och effektiv!
Men iaf så fick jag 20 av 20 poäng och kommentaren:
”Du har gjort en STRÅLANDE bra uppgift, verkligen förstklassig! Det känns att du har varit engagerad i det du har skrivit. Du levandegör varenda plats du beskriver så det känns nästan som om jag var där i samma ögonblick som jag läser det.”

Borde vara glad och nöjd men känner inget särskilt faktiskt. Har faktiskt funderat under dagen om det var något med uppgiften som jag hade kunnat göra bättre. Vilket är befängt eftersom jag ändå fick full pott och inte kan få bättre poäng. Men det är väll bara så som jag är helt enkelt.

divider
Sen har jag även tonat håret igen.
Denna gång blev det ljusbrunt och roligt nog har nu håret nästan identisk färg med mina ögon och ögonbryn. När jag avfärgade håret förut så blev det ju lite ljusare än vad det naturligt sett är och jag funderade först om jag skulle förgsöka tona det till en mörkare nyans av blond men hittade aldrig någon som verkade passa.  Nu har jag kanske fått svaret, att jag förmodligen gått från mellan/mörkblond till ljusbrun. För hår blir ju mörkare med tiden. Men men, här kommer iaf två bilder, en då håret fortfarande är fuktigt och en där det har torkat.
IMG_2170 IMG_2176
Ska även klippa mig någon gång efter den 24 april och dessa är de fyra frisyrer jag förmodligen kommer ta med mig som inspiration till frisören.
korta frisyrer

Kommentera

