Syrrans försenade födelsedagspresent och tillägg till bloggen

Igår blev AnnSofis födelsedagspresent klar. Mamma och pappa ska ta med den upp till henne när de åker hem idag. Jag är ju självklart inte nöjd med den, men jag blir ju aldrig det med sådant jag ritar.
IMG_2149
steampunk arrow divider

Sen har även bloggen fått lite extra text under ”Mina Diagnoser”.
Jag har nämligen skrivit till de mediciner (psykiatriska) som jag har testat samt de jag tar nu. Kommer skriva hur de jag har testat har fungerat (eller snarare inte fungerat) sen, förmodligen till veckan då både föräldrarna har åkt hem och jag är klar med den andra inlämningsuppgiften till kursen.

2 thoughts on “Syrrans försenade födelsedagspresent och tillägg till bloggen

  1. Rapunzels mamma skriver:

    Wow! Vad du är duktig!!! Impad. Skrev ett inlägg under din beskrivning av AS och tjejer nyss, vet inte om kommentarer på gamla inlägg syns direkt för dig så därför skriver jag det här!

Kommentera

