Lite nya saker

I torsdags fick jag mitt paket från Ellos med en klänning och en vår/höstjacka.
Gillade båda. Jackan behövde jag men klänningen var ett impulsval för den var så snygg😛
IMG_2041 IMG_2044
I helgen fick jag pengar av Dino till att köpa arganolja till håret och en ny hårborste från eleven.se. Idag kom paketet och oljan luktar underbart! Valde nämligen en olja som även hade lite andra oljor och eteriska oljor i sig (men främst arganolja). Den luktar iaf söt och kryddig citrusfrukt❤ Borsten är riktigt bra med och är gjord av både svinborst och nylonborst. (bilderna har länkar)
IMG_2051 IMG_2052När man handlar för 300 kr eller mer hos eleven.se så skickar de med olika prover man får i gåva i paketet (om man vill). Älskar de där små proverna man får, brukar alltid hitta minst en sak jag gillar. Denna gång fick jag bla ett prov på en EdP från Alyssa Ashley, ”Essence de Patchouli”, och den luktar fullkomligt underbart! Kan inte beskriva vad den får mig att känna men jag verkligen älskar den! Måste köpa den inom en hyffsat snar framtid!❤
IMG_2054

steampunk arrow dividerNu kommer en bild på nått som jag inte köpt utan ”gjort”.
Jag har nämligen försökt mig på matlagning igen😛
Det blev en vegetarisk curry”wok” i torsdags.
Är meningen att man ska ha ris till, men det glömde min virrhjärna bort. Klarar som sagt var bara en sak i taget😛
IMG_2048

Kommentera

