Wääää! Dumma Sverige!!!

Mitt nya favvoband, Fräulein Wunder, har gjort ett enda album (trist tycker jag, men de har gått isär så det lär knappast bli nått fler heller) och det verkar inte gå att få tag på i Sverige!!! Wäää!!! Vill ju ha det albumet och har kollat på alla ställen jag kan komma på inklusive iTunes Store, men den finns inte att få tag på :((((((
Fraulein Wunder AlbumFörutom att deras musik är bra (ofc) så är de rätt snygga med😛
Särskilt gitarristen Kerstin. Funderar faktiskt på att ta hennes frisyr som inspiration nästa gång jag ska klippa håret.
kerstin kleinHär kommer ett par snygga stillbildsfoton från (inspelningen av) deras video till låten ”Wenn ich ein Junge wär”, som för övrigt är min favvolåt (hittills, efter ett tag kan man ändra sig). Av det jag förstått av texten så är den rätt kul ^^ Åh och jag diggar hur ”schwedischen Mädchen” ser ut i den videon med😛 (långt blond hår i flätor och rödmålade läppar)
junge wär wenn ich ein junge wär szene wenn ich ein junge wär

Kommentera

