Första delen helt klar!

Förra helgen skickade jag ju in den första inlämningsuppgiften i den kurs jag läser.
Trodde jag skulle köra helt eftersom jag inte förstod så mycket av ekonomin, utan gjorde en del gissningar och skrev av rätt så bokstavligt.
Idag fick jag tillbaka det och jag fick 19 av 20 poäng!!!!
Jag klarade det med andra ord.
Fast stör mig en del över det enda felet jag gjorde då det egentligen var ett slarvfel.
Hoppas bara jag klarar av den del jag ska göra nu, för den är betydligt svårare.

”Helt korrekta och utförliga svar!”
(kommentar på historie-delen)

”Välstrukturerad och trevligt skriven sammanfattning.”
(kommentar på första kontakten-tjomosen-delen)

Delkurs 1(jupp här har ni det jag skrev, hoppa gärna över ekonomidelen för den är pisstråkig >.<😛 och ja jag har rättat felet så att ni inte ska få fel fakta.)

Kommentera

