Nått som är fel… eller dags att flytta?

Jag lyssnar på tysk musik.
Jag pluggar tysk kultur och samhälle (inkl tysk historia).
Jag ser ibland på tyska filmer (när jag får tag i sånna jag vill se).
Jag läser en tysk tonårstidning (så väl som jag nu kan läsa den).
Jag håller på att lära mig tyska (och är omåttligt less på segheten då onlinestället… kan ”Sind Sie Herr Schmidt?” och ”Wir sind aus Leipzig” och liknande rätt bra nu).
Jag läser tysk litteratur.
Och jag svarar omedvetet på tyska ibland o.O
Så antingen är nått jävligt fel eller så är det dags att flytta!😛

Nejdå, oroa er inte, ska stanna i Sverige.
Och nej Japan har inte försvunnit, Japan och min kärlek för det landet kommer aldrig försvinna.❤

Kommentera

