Det var då själva faen också >.<

Först nu så var jag förkyld (eller vad det nu räknas som) i ca 3 veckor.
Sen hann jag känna mig frisk men jävligt trött o sliten i ca en vecka och sen så blev jag förkyld igen denna vecka.
Underbart! *ironi*
Och under natten har dessutom förkylningen bestämt för att bli värre. Fast inte lika hemsk som den jag hade iaf.
Jaja egentligen är det inte så mycket mig jag tänker på utan mer att jag är orolig att jag har smittat Gabriel, Carina eller nån på psyk.:/
För vill ju helst att andra ska slippa detta. Man vill ju liksom inte vara orsaken till att någon blir sjuk, särskilt inte någon man gillar o så.

Och igår blödde jag näsblod TRE gånger, jag menar nån måtta får det väll vara >.<
Vet visserligen inte om det har med förkylningen att göra eller ej, för blöder näsblod rätt ofta och har alltid gjort det. När jag var liten kunde jag blöda hur mycket som helst och hade vi bott närmare sjukan hade jag fått åka in och bränna (man kan bränna det blodkärl som blöder för att hindra blödningen och att nya uppstår där lika lätt). Har liksom suttit hängandes över en hink med blodet rinnande ur näsan som liten, hehe lite komiskt faktiskt, tack o lov är det aldrig så illa längre som vuxen.

Kommentera

