Ett förmodligen rätt osammanhängande inlägg

Jahapp så ska jag försöka få med sådant jag tänkt blogga om men som inte blivit av.
Först kommer iaf ett par bilder på min nya hårfärg (som nu är något urtvättad).
IMG_1940 IMG_1944Blev väldigt nöjd med den faktiskt (fast det har jag nog nämnt :P)
Sen blir det en bild på mina kängor som jag även köpt nya snören till och just när jag fotade hade jag även ett par nya strumpbyxor på mig. ^^
IMG_1960

Igår var jag på bokrean och med mig hem fick jag (bara!) tre böcker.
Och här kommer bilder på de.IMG_1961
IMG_1964 IMG_1965 IMG_1968 IMG_1970 IMG_1971 Nice va!?

Vad har hänt idag då?
Jo jag/vi har haft ett möte, alltså jag, Gabriel, Carina, Jenny och Magnus.
Ska erkänna att jag inte minns så mycket mer än att de hade en klocka som tickade något fantastiskt högt i rummet, att Magnus ställde ett par svåra frågor och att jag ska städa jämna veckor med Jenny. That’s about it!
Ja och att jag fick smuggelgods på vägen ut ur rummet😛
Och att jag flyttade på lite blommor så de fick växa åt andra hållet lite (blommor växer ju mot solljuset).
Annars har den här dagen varit jäkligt produktiv!
Jag har plockat ihop skräp, papper och annat som ska slängas och gått ut och slängt det i sopkärlen.
Jag har diskat lite.
Jag har lämnat in böcker på biblan.
Pluggat (blev bara en fråga😦 , men den var krånglig… >.<)
Jag har handlat lite.
Jag har lagat mat (!!!), tog visserligen ca 2 timmar men jag lagade den och det var ”riktig” mat och jag åt av den. (receptet fanns i kokboken jag köpte på bokrean :P)
IMG_1978Så svar, ja, jag är grymt trött. Vet faktiskt inte om jag har ont i huvudet, mår illa, fryser eller har feber, för nått av det är det jag kan bara inte komma på vilket av de det är.
Svårt sånt där med kroppssignaler:/

I morgon ska jag försöka gå och simma. Skippar ”Balans i Livet”, orkar inte gå på armémuseet och det lär vara en del folk där då det är sportlov. Vill hellre simma, plugga lite och ta det lugnt, så jag inte är helt störd tills på fredag och läkarmötet/samtalet jag har då. Något jag hellst inte vill tänka på faktiskt.
Åh, sen har jag bestämt mig för att börja samla på Schleich-figurer igen, så har köpt tre stycken: en sköldpadda (ofc), en triceratops och en tvättbjörn.
sköldpadda triceratops tvättbjörnHar faktiskt tänkt att försöka ha de som motivation för mig själv.
Varje gång jag gör nått som jag anser är bra/duktigt av mig så får jag en poäng och när jag samlat ett visst antal så får jag köpa en ny figur😛
Ja jag försöker muta mig själv😉
Ok, delvis sant, men jag har svårt att minnas att jag gjort bra saker och så om jag inte kan se det. Det har alltid varit så, nått de bla klagade på på dagis (men när de införde ett klistermärkessystem så reagerade jag bättre för då fattade jag faktiskt, innan hade jag inte gjort det). Jaja får se hur det går med det.

Ja jag tror att det var allt för nu…

Kommentera

