Kramar, kompisar och krig

Redan i fredags kom Dino och hämtade mig.
Direkt efter jobbet kom han. Då for vi först och tvättade hans bil i automattvätt, och ni får tycka vad ni vill, men det är skitkul att sitta i bilen och se borstarna och det åka förbi, satt och fnittrade… vilket Dino såklart gillade😛
Sen hemma hos honom blev det kramar, kramar o mer kramar och efter det blev det käk. Han åt yakiniku och jag teriyaki-lax. Min mage blev inte överlycklig då den inte direkt fått nått i sig under hela veckan😛
Resten av kvällen ängnades mest åt att vi spelade Age of Empires II. ^^

På lördagen var en kompis och hennes mamma här i Stockholm för de hade sett på Jesus Christ Superstar. Så jag mötte de inne i city och så åkte vi hem till mig och fikade. Efter det for vi tillbaka till city och gick först till Shock och där provade jag två klänningar.
mintgrön klänning fram mintgrön klänning sida punkish klänning fram punkish klänning sidaBtw, detta är typ de första helkroppsbilderna jag visar offentligt.
Senare när jag kom tillbaka till Dino igen så beställde han den mintgröna åt mig tillsammans med ett rött spetsparasoll.
Emmie köpte en snygg klänning där, lite sailoraktig.
Efter vi varit där så gick vi till Ur & Penn för de hade rea där och alla halsband av ett specifikt märke kostade 20 kr styck.
Jag köpte ett halsband och så köpte Emmie ett ”Best Friends-halsband”, ni vet ett sånt där med två hjärthalvor.
IMG_1907 IMG_1913Sen var det dax för Lagerhaus och där köpte jag en rosa skärbräda.
Den som halsbandet ligger på bilden ovanför.
Sist var jag inne en snabbis på Nordins papper och köpte lite småsaker.
På kvällen blev det återigen massa kramar med Dino och sen även mer Age of Empires II.

Idag har jag och Dino varit i city och han har köpt massa saker åt mig.
14-hålskängor, varmluftsfläkt, lamineringsgrejs, ficklampa och batterier.
Självklart bjöd han även på mat.😛
Blev inte lika många kramar idag dock.
IMG_1906 IMG_1909Nu på kvällen har jag fixat lite småsaker här hemma, typ kollat ut pictogram till MEMOdayplannern (som jag fick i torsdags).
IMG_1903Sen blev det lite träning och nu bloggande och och nu ska jag dricka te och se lite Doctor Who innan det är dax att sova. ^^

2 thoughts on “Kramar, kompisar och krig

Kommentera

