Lite om helgen

 

I lördags ville Dino att hans lilla kisse skulle komma, så hon fixade sig i ordning och åkte dit.
IMG_1894 När kissen var framme hos Dino blev det en massa kramande först.
Vi hade ju inte träffats ordentligt på ett tag.
Det kändes helt underbart och jag slumrade faktiskt till där jag låg ihopkurad i Dinos varma trygga famn med näsan och munnen mot hans hals (precis där man kan känna pulsen). Så somnade till takten av hans hjärta och den där söta kryddiga doften som han har. Okej ska kanske inte beskriva mer, börjar ju bli lite kärleksroman här😛 Annars gick typ halva dagen åt till mys och sömn :$
Men efter gosande och sånt blev det dags för lite käk och då ville kissen ha sushi.. ja Dino med såklart, så då blev det det.
Kolla vad nom nom!
IMG_1896 IMG_1898Ja det där är ju till oss båda, ingen av oss äter så där mkt sushi själv!
Sen såg vi på en dokumentär om Erzsébet Báthory, drack lite te och så under kvällen.

Idag blev det en lugn och rätt lång morgon (även om natten för min del var rätt jobbig då jag fick kliva upp tre gånger pga hostattacker och i går kväll tyckte Dino det lät som jag höll på att kvävas.. och det gjorde det väll iof, men jag kvävdes tack o lov inte) och sen såg vi en dokumentär och Vlad Tepes. Efter det åkte vi in en kortis till city o kollade på Blue Fox, handlade body lotion åt Dino och han handlade även på Oriental Supermarket och så käkade vi på Sawadee. När vi kom hem till honom igen var jag rätt död så när vi låg o kramades så somnade jag efter bara någon minut (självklart låg han och tittade på mig när jag vaknade, så som han alltid gör ). Har fått hört hur söt och bra och allt sånt jag är hela helgen, blir fortfarande generad av det. Lite senare åkte jag hem och nu har jag druckit te och sett på Doctor Who.
Jupp det var min helg!

2 thoughts on “Lite om helgen

Kommentera

