Kannibalism och jag är patetisk med IQ fiskmås

Idag nämnde jag och Gabriel kannibalism lite.
Det fick mig att tänka på nedanstående låt.
Varnar för att texten är lite brutal ifa du är känslig.


Sen när han hade gått (och kört slut på mig😉 ) och efter att jag hade tagit en ”power nap” så passade jag på att se lite Bones (som jag har börjat se igen) och avsnittet handlade roligt no om just kannibalism.
Blev dessutom påmind varför jag blev kallad för Bones under gymnasietiden lite, för det var ju då jag ville bli patolog eller rättsmedicinare. Eller det skulle jag ju fortfarande vilja, men palla att läsa till läkare plus att jag då måste plugga mer matte och fysik o kemi innan universitetsstudierna. Och jag skulle förmodligen inte klara det ändå. Men pratade iaf en hel del om saker inom de ämnena och alla var väll inte så förtjusta i det😛

Nu till den patetiska delen av mig.
Jag brukar handla på tre olika mataffärer, i första hand Lidl, sen Ica Maxi och sist DagLivs.
Och just nu har jag ett litet problem… både Ica Maxi och DagLivs renoverar/bygger om/flyttar runt BIG TIME vilket ger mig minst sagt panik och jag blir rädd o förvirrad och vet inte vart jag är osv. Väldigt pinsamt och väldigt jobbigt. Så där kan jag inte handla för tillfället. Är svårt att beskriva exakt hur det känns för mig när inget är som det ska typ. Allt blir så förvrängt och splittrat och usch! Och på Lidl har de varken glutenfritt eller laktosfritt och inte heller den sorts sojamjölk jag dricker…. och nu börjar all föda ta slut och även om jag inte generellt sett äter så mkt så måste jag äta. Så det är mitt problem och jag försökte nyss handla på Ica Maxi och det blev just så som jag nyss beskrev och de trodde nog jag var knäpp för det kom en vakt som eskorterade mig ut och stod där och såg till att jag inte gick in igen (de trodde väll jag var drogpåverkad eller nått😦 ). Alltså minns inte exakt vad som hände och så men minns känslan av när någon tar tag i mig och sen när jag började lugna mig var jag ju ute ur butiken och hade en vakt hos mig. Lagom roligt. Jupp jag känner mig patetisk, värdelös och som att jag har IQ fiskmås. *suckar*

Kommentera

