Fiskar och läkartid

Idag har jag varit med Steget Framåt till Aquaria.
Gillar verkligen det stället!
Mysigt där.
Vi fick se när de matade muränan, rockorna och hajarna, det var riktigt coolt ^-^
Finns många coola djur där… garden eels, slamkrypare, malar… fiskar som ser ut som gubbar… Tog tyvärr inga bilder. Orkade inte, men jag hade med mig kameran.

När jag kom hem hade jag fått ett brev från Behandlingsenheten City.
Jag har fått en tid där den 1 mars till en kvinnlig läkare som tydligen skulle kunna vara norsk, holländsk eller tysk (med tanke på min tur lär hon vara tysk >.<)
Hoppas bara hon är bra! Jag vill få bra hjälp nu, orkar inte flyttas runt och träffa folk som inte fattar osv.

Annars så missbrukar jag mest te då jag tydligen blivit förkyld.
Men det har blivit lite bättre idag. Har inte lika mkt torrhosta längre och känner mig inte lika febrig och ”vissen”. (Y)

One thought on “Fiskar och läkartid

Kommentera

