Innehållsrik dag

Första aktiviteten för dagen var att åka skridskor med Steget Framåt.
Vi åkte i Kungsträdgården, men jäklar vad svårt det är att åka med hockeyrör :S
Inte för att det nånsin är lätt att åka skridskor.
Åkte iaf 6 varv runt skridskobanan vilket tog ca 30 min för mig.
Fötterna värkte rätt bra efteråt😛 Fast nu har det tack o lov försvunnit ^^

När skridskoåkningen var klar gick jag faktiskt till BR leksaker (det där stora i gallerian).
Det var i princip helt tomt där, såååå skönt.
Gick runt där i ca 1 timme och tillslut köpte jag ett 6-pack med Moshilngs-figurer och en Filly Fairy. Och den påsen med Fillyn (för man kan inte se vilken det är i) innehöll enhörningen!!! Det är den som är sällsyntast och den har några små swarowski-kristaller fastsatta på hornet! Wiiie!! ^^
unicorn

Där ifrån åkte jag sen till Fridis för att sedan gå till Attention Ungs Tjejgrupp.
Var ju första gången för året och det var tre nya där. Så det var rätt jobbigt, inte för att någon annan än jag märkte det, men det brukar ju inte märkas.
Kunde iaf spotta ur mig en massa fakta så nu tror väll hela bunten att hela jag är lika välfungerande som min fakta-databas :S😛
Men det var helt ok.
Fast mår långt ifrån bra nu efteråt.
Blev verkligen för mkt idag, särskilt då jag hade hab-möte igår med.
Borde lära mig nån gång att bara ha en krävande sak per dag inplanerat, men det gör jag ju inte. Eller snarare så gör jag ju det som jag tror folk förväntar sig av mig, vilket egentligen är mer än vad jag orkar. Vilken lär kunna vara ett av skälen till min depression, iaf om man får tro läkaren från i somras.
Jaja, jag är iaf hemma nu och slaffsar i mig lite Skyr.
I morgon får jag ”stå ut” med Gabriel igen ;P

(Hmm märkte en sak nu när jag googlade efter bild till Filly Fairy… det verkar vara tysk… ofc… jag gillar det ju och Tyskland förföljer ju mig just nu >.<)

Kommentera

