Tre tecknade serier från min barndom

Yaay! Har hittad tre serier jag älskade som liten.
Måste se de igen. Känns så bra att se de igen och veta vad de heter och så.
Och för er nyfikna så kommer de här:


Prinsessan Sissi ^-^ En serie jag verkligen älskade som liten. Komiskt nog är serien baserad på Kejsarinnan Elisabeth av Österrike-Ungern, som ursprungligen kom från Bayern. Ja jag skrattade också när jag läste det. Har uppenbarligen varit förföljd av den delen av världen sedan jag var liten >.<😛


Princess Tenko and the Guardians of the Magic! Vet inte vad den heter på svenska, men jag minns att jag såg den med helt och fullt fokus och gungandes fram o tillbaka😛
Vilka minnen😛


Denver – The Last Dinosaur❤ Åååh hur mycket jag slet ut de VHS-banden jag hade med Denver. Såg de om och om och om igen. Jag älskar Denver❤

Kommentera

