Alltså…

Jag förstår verkligen inte vad det är som är så intressant med min blogg?
Fattar inte hur jag kan ha så pass många besökare/dag som jag har.
Har ju mellan 40-60 besökare/dag!
Vad är det jag skriver som är så intressant? :O
Skriver ju liksom bara om min vardag och mina intressen.
Ni får gärna kommentera varför ni läser min blogg eller varför du läste just det inlägg som gjorde att du kom hit.
Man kan ju kommentera anonymt på min blogg, så man inte behöver oroa sig att jag ska kunna spåra någon.

5 thoughts on “Alltså…

  1. Anonym skriver:

    jag började med att söka på ”doctor who” på wordpress, och fick upp ”gråtande änglar, timelords och människor”, om the angels takes manhattan. sen kollade jag på ”candy goth” och fastnade. vi har många gemensamma intressen och jag känner igen mig i många saker, även om jag inte har några direkta diagnoser. kul blogg, fortsätt (fast bara om du vill!!)🙂

Kommentera

