Mellandagsrea och ett ”blodigt” slut

Hehe nu har titeln allt fått er intresserade va?😉
Har i alla fall varit på mellandagsrean idag med Dino.
Var inte så mkt folk inne i city som jag trodde det skulle vara.
Dino köpte bla ett Alfapet (jag visste inte att han gillade det :O jag älskar det så nu har vi nått att sysselsätta oss med :P) och en webbcam.
Själv köpte jag duschgel och deo med lavendeldoft (kostade tillsammans 48 kr). Har saknat lavendeldoft så mycket. Älskar det, men har inte använt nått med det på ca fyra år då Dino sa att han inte gillade det, men nu gör han det, så nu kan jag köpa lavendelgrejer igen. Absolut godaste doften är vanilj/lavendel, men det är svårt att få tag på.
Yves-rocher-lavandeSen köpte jag även ett spel till mitt Nintendo DS. Ett spel där man ska lägga pussel! Yaay! Det kostade bara 49 kr, så var ingen förmögenhet direkt.😛
Spelet är grymt kul och jag har det självklart inställt på tyska😉
jigapixSist så köpte jag även ett par hörlurar (ni: men köpte inte du det nyss?). Jo jag köpte nya nyss, men detta är in-ear hörlurar. Med de kan jag ha mössa, plus att med de så kanske jag kan sova på tåget, svårt att sova med bygellurar. Men kommer ofc ha med mig båda ^^ Hörlurarna kostade iaf 99 kr.
goji hörlurar
Efter shoppandet följde Dino med hem till mig.
Här så myste vi lite och så. Jag försökte få han att lyssna på ett par låtar på skivan jag fått av Gabriel, men tror inte att det föll herrn i smaken😛 Särskilt inte låt nr 18 *flinar*


Sen var han hungrig (idag var det han som fuskat med maten!) och då jag inte direkt har nått som han finner ätbart hemma fick vi bege oss ut.
Det blev pizza (+ det var hur gott som helst *dreggel*, – jävligt mkt fett, jävligt mkt kalorier och jävligt mkt gluten). Ingen utav oss hade käkat där förr men det var bra pizzor där ^^ Efter det skildes vi åt, men vi ska träffas i morgon.

När jag kom hem så hände det nått…
Kolla blod!
IMG_1639OMG! MITT HÅR BLÖDER!!!!!
IMG_1640Ok, då jag erkänner. Jag har tonat håret😛
Inget blod, bara färg😛
Så här blev slutresultatet:
IMG_1644Är rödare irl än på fotot.

Sen är jag glad för jag har lyckats konvertera ”Gabriel-skivan” till mp3-format, så nu kan jag föra låtarna till mp3-spelaren. Woho! Hade varit jobbigt att rippa från YT:/ Men nu slipper jag det😀

*

”We’re just who we are, there’s no pretending.
It takes a while to learn to live in your own skin.
Say a prayer that we might find our happy ending…”

Kommentera

