Tröjor, produktivitet och bio

Har införskaffat mig tre nya tröjor😛
Den första kunde ni se på julbilderna.
Men de andra två har jag inte visat än, så här kommer de😛
Varför jag nämner detta först är för att jag köpte de innan jul medan resten av inlägget kommer handla om igår och idag ^^
IMG_1615 IMG_1618
Så vad gjorde jag igår?
Jo jag var produktiv!
Först så tvättade jag och efter tvättandet hittade till och med tvätten in till garderoberna :O Denna gång hade jag med mig en disktrasa ner till tvättstugan och alkogel så jag kunde sanera tvättmaskinen före och efter!
Sen så fixade jag godiset jag ska ha med hem till Jämtland till nyår, vit chokladkola med valnötter och mozartkulor (som jag tröttnade på att doppa i choklad rätt snabbt och bara ringlade lite choklad över de sen :P).
När detta var klart så blev det lite konditionsträning.
Så det var min gårdag ^^
IMG_1625 IMG_1627 IMG_1628 IMG_1630 IMG_1631

Idag har jag varit på bio med Steget Framåt.
Vi såg ”En oväntad vänskap”, en fransk drama-komedi.
Den var riktigt bra och rolig. Men så brukar ju Frankrike göra bra filmer.
Tyvärr hade jag en något sur gubbe bredvid mig:/
Här har ni en trailer på filmen samt den sen jag skrattade mest åt (skrattade så jag grät… till granngubbens förtret)


Kommentera

