Klockan är ett på natten

…och jag sitter och dricker kanelte, lyssnar på Mozart och försöker låta bli att gråta.
Borde egentligen lägga in alla kläder jag lagt på sängen och sen försöka sova.
För jag ska försöka komma upp runt kl 9 och försöka tvätta lite.
Skumt att jag är rätt pigg nu när jag varit så trött annars under eftermiddagen och kvällen, och nej jag har inte sovit nått. Jag har varit ute och sen så har jag även tränat och försökt fixa lite saker. Gjort allt tänkbart för att jag inte skulle råka somna.
Men nu är jag som sagt rätt pigg, därför jag inte ligger i sängen.
Kanelte dricker jag för att det är gott.
Mozart lyssnar jag på för att det är vackert.
Gråter gör jag… ja för att jag gör det… för att det finns för mycket där inne i själen som skaver och vill tala om att det finns. (mest mitt dåliga samvete och äckel över mig själv bla för att jag, enligt mig, har ätit alldeles för mkt och av giftig mat de senaste 2-3 veckorna. men nu ska jag snart upp till familjen och där finns det inte en chans till att äta så som jag vill, äta sånt som är mer rent, så får försöka leva så bra jag kan de få dagar som är kvar innan dess och så får jag börja med en ordentlig reningskur när jag kommit hem igen.)
Jag har mycket jag vill skriva i min ”tankebok” med, men det blir aldrig av och på kylskået sitter en lista med allt jag måste göra denna vecka och den har inte krympt märkbart idag.
Egentligen önska jag att jag kunde ha en dag där jag bara kunde läsa, skriva och rita, men det har jag inte tid med, det har jag aldrig tid med. Det är alltid massa saker som ska fixas.
Hur lyckas folk med allt egentligen? *suck*
Ok, detta inlägg gjorde mig ju inte gladare direkt, får mig bara att inse ännu mer hur misslyckad jag är:/

Här har ni iaf 2 timmar Mozart:

Kommentera

