Jag slutar aldrig att förvåna mig själv

I natt satt jag och skrev DW-fanfiction i nästan fyra timmar!!!
Märkte inte ens att jag var dödstrött föräns jag somnade och dunkade pannan i laptopen😛
Så då var det bara att vingla in på toa o borsta tänderna (slog huvudet i handfatet med. balansen försvinner när man är trött :P) och sen vingla ut till sängen igen.
Såg förmodligen kul ut då jag vinglade runt och bara hade ett öga i taget öppet och varje gång jag slog i nått eller snubblade mumlade jag Scheiße, eller snarare muttrade.
Var så jäkla trött att jag sen hade svårt att somna. Låg bara där och kände hur allt snurrade. Men somnade tillslut och det blev nästan 5 timmars sömn iaf innan alarmet talade om att nu var det dags att kliva upp! Vilket var ca 2,5 timme sedan, nej jag är inte snabb på morrnarna😛

Kommentera

