Jag överlevde city

Fick de sista av mina julklappar in handlade idag.
Hade tack o lov Gabriel med mig, som fick stå ut med mitt förmodligen minst sammanhållande babbel hittills (alltså som han har hört).
Åh jag hade ju saker jag skulle skriva, men mitt huvud vill inte hänga med riktigt just nu, så istället får ni ett nytt självporträtt på mig tagit idag. Enjoy! Inte varje dag man får se en sådan skönhet😉 Och ja jag har slips på mig. Jag gillar faktiskt det. Hade mycket skjorta och slips som tonåring, det hade ni inte förväntat er va?😛 I’m full of suprises.

IMG_1576
Ah just ja, har varit på biblan med. Kom hem med dessa tre böcker:
* In other worlds – SF and the human imagination av Margaret Atwood
* Möjliga världar – Tekniken, vetenskapen och science fiction av Michael Godhe och Jonas Ramsten
* Hunger och mättnad av Charlotte Erlanson-Albertsson (ja det är studentlitteratur från medicinavdelningen på biblan, undra hur mkt jag kommer förstå :P)

Kommentera

