Lite skumt

Måste ha gjort nått fel när jag tränade i morse för jag har fått ont i vänsteraxeln. Har fått en mindre knöl där som gör ont och det gör även ont om jag lutar huvudet åt något håll (värre åt vissa håll förstås) eller använder vänsterarmen till nått annat än att skriva med på datorn typ. Jaja det lär väll gå över, är säkert nån mindre sträckning eller nått sånt. Brukar väll försvinna på ett par dagar eller nått sånt, får väll låta bli att använda vänsterarmen för mkt helt enkelt.

Men har nått mer bra att skriva med. Jag har tvättat, så nu har jag nästan alla mina kläder rena, bara det mörka kvar för det hans inte med. Annars pratade jag väll på som vanligt med stackars Gabriel, plus att han fick höra mig sjunga, så han lär behöva terapi i helgen😉
Får se om det blir att åka till Dino idag eller ej. Beror ju på vad vi båda vill och orkar.

Kommentera

