Lucia-ångest

Ok, jag har inte ångest över själva Lucia-firandet.
Det jag har ångest över är det ”julmys/julfest/jul-ish” som Steget Framåt har i morgon som jag ska gå på. Det betyder både att jag ska vara social och äta mat jag inte vet vad det innehåller och sånt. Inte kul! Men de ville att jag skulle komma så då gör jag det.
Hoppas det inte går alltför skit och att det inte är alltför konstiga grejer i/på det som ska ätas. Lär väll kanske uppdatera efteråt.

Btw, dessa videos och låtar ger mig samma känsla. Men vet inte om låtarna textmässigt för har aldrig reflekterat över det, men ska göra det någon gång.


Kommentera

