Nej nej nej jag har INTE tid med detta!!!

Kände mig konstig redan i morse när jag vaknade och när jag kom hem från Svalan la jag mig och sov på en gång. Jag brukar kunna hålla mig från att sova eller vila på dagtid, men inte idag. Nu på kvällen fick jag svaret: huvudvärk, hosta och feber = förkylning
Jag har inte tid med det! Jag har saker att göra och jag behöver simma i morgon. Jag tänker inte acceptera detta! Vill inte vill inte vill inte! Jävla skit-immunförsvar! Varken Dino eller någon i min familj blir sjuk lika ofta som jag. Det är inte rättvist!
Ja jag är sur och gnäller och det är min blogg så jag tänker gnälla så mycket jag vill. Så det så! Fast nu tänker jag faktiskt lägga mig för jag är trött och fryser så jag skakar, inte för att sängen är direkt varm men med sockar, pyjamasbyxor och långärmat t-shirt och två täcken + filt så funkar det iaf.
God natt!

Kommentera

