*muttrar* Tack så mkt Sarah!

Trevligt att du idag talar om att vi inte kan träffas på onsdag när du vetat det i över en vecka. Särskilt då jag tidigare sagt att det är viktigt att jag vet så långt som möjligt innan schemat ändras. Tack för att min redan höga ångestnivå blev högre. Vi träffades inte förra veckan heller för att jag inte kunde svara exakt med vad jag ville ha hjälp med (jag har skrivit till henne och sagt att det är jättesvårt för mig att bara komma på nått utan vill hellre få förslag) och gå ut (vilket vi hade planerat) ville inte hon då det var ”snöstorm” i onsdags. Hon vill att jag ska lita på henne och snacka/skriva om hur jag mår och så men det kan hon ju glömma. Hon har dessutom fått ett antal minuspoäng både nu och förra veckan, dessutom fattar hon mig inte alls. Har blivit påkommen av andra att snacka tyska meningar och ord för mig själv så ibland undrar jag om jag inte pratar tyska eller japanska eller nått med henne, så dålig är kommunikationen. Men antar att det är mitt fel eftersom det är jag som har en kommunikationsstörning, iof ska hon ju vara utbildad inom sånt här.
En annan grej som gör att jag förstår att hon inte förstår sig på mig är hennes klantiga kommentarer ”jag förstår inte varför folk skadar sig. kan inte förstå hur det kan hjälpa alls”, ”känns det inte obehagligt och jobbigt att ha ärr på armarna” och ”gör det ont” (näe det känns ingenting att SKÄRA SIG!! pucko! sist jag kollade gjorde alla sår ont oavsett storlek). *skakar på huvudet och suckar*
Egentligen är jag sen till Svalan men var tvungen att skriva av mig lite frustration.

Kommentera

