Skyddsängel

Hade denna bild inramad ovanför min säng som liten.
Jag vet inte vart den tog vägen men den försvann någonstans när jag var i tonåren.
Jag saknar den, skulle vilja ha den igen.
Den ger liksom någon form utav trygghetskänsla. Är nog för att den är förknippat med föräldrarna och mamma som stoppar om mig i sängen och ibland strök ett litet ”korstecken” i handflatan på mig med tummen.
heilige-schutzengel

Gerade jetzt bräuchte ich einen Schutzengel oder ein Wunder.

Watashi wa shugo tenshi ya kiseki o hitsuyou to shite imasu.

Kommentera

