Natten/kvällens tankar

I morgon, eller ja senare idag om jag ska vara exakt, så ska jag till hab och träffa min arbetsterapeut. Tack o lov ska Carina följa med, hon brukar vara bra på att prata, men jag är nervös ändå. Sen hjälper det ju inte att jag mår kasst heller. Fast har iaf gillat dagens väder. Mamma säger att jag gillar snöoväder och åskoväder för att jag är född när det var snöstorm😛 Apropå födelse så är det en månad kvar tills jag fyller år idag, eller ja igår. 5 januari, jag vill inte. Vill stanna på denna sida av 20-halvan. Jag har ju inte ens hunnit med att jag är vuxen än! Om jag verkligen inte tänker till så svarar jag att jag är 16 eller 17 år :S Det knäppa är att det är med personer i den åldern som jag känner igen mig :S
Annars har dagen mest varit kaos då två saker som var planerade inte blev av:
1.) Sarah ville inte gå ut (som vi hade planerat) och eftersom jag inte kunde komma på vad jag behövde hjälp med när hon frågade ansåg hon att vi skulle skippa denna veckas tid och vänta tills nästa. Vet inte riktigt vad jag ska tycka om det förutom att det fuckade upp min dag.
2.) Attention ung-kvällen blev inställd pga vädret, vilket jag mycket väl kan förstå. Men det hjälpte inte min redan upfuckade dag.
Så måendet blev inte direkt bättre av dagen. Sen har det väll inte direkt hjälpt att jag inte kunnat äta nått idag. Jag har försökt men det har inte gått. Kanske går det i morgon.
Dessutom har jag känt som att allt jag gör och säger är fel idag och som att var enda jävla människa tycker att jag är ivägen (även om de skulle säga att jag inte är det, för då tror jag de ljuger.).
Jag har iaf gjort julkort till två kompisar i USA som jag ska skicka i morgon och så fick jag pengarna för bilden jag sålda idag så är inte pank längre iaf. Så var och köpte mer te idag och enstyckförpackade våtservetter.
Sen är jag jävligt less på det här kallhålet till lägenhet! Jag vill inte frysa längre ;_;
Jaja ska väll försöka sova snart och hoppas att min medvetslöshet kan rädda mig från min känslomässiga missär ett litet tag.

Kommentera

