Och så började helgen

Jag är dödtrött för jag kan knappt sova och vill inte riktigt sova heller.
Har haft hemska mardrömmar den senaste tiden och vill helst slippa de.
Men har iaf fått upp mina julgrejer, vilket är tre tomtar, en snöflinge-ljusslinga, en adventsljusstake i nått svart metalligt material och en handgjord stjärna gjord av ståltråd och vita pärlor (kan inte lysa).
Försökte gå ut en sväng men trodde jag skulle frysa ”ihjäl”, så blev inte ute så länge.
Så har spenderat större delen av dagen med att halvse på Arkiv X, frysa (det är kallt här innte med, mina fingrar har antagit en lilaaktig ton under naglarna) och vandra runt i lägenheten.
Hade tänkt försöka äta snart. Får se hur det går.
Önska verkligen att jag hade ett badkar nu så att jag kunde krypa ner i ett badkar fullt med riktigt varmt vatten *suckar längtansfullt*
När jag kommer hem till Jämtland så ska jag bada så mycket jag kan i syrrans badkar!
Just ja och så har jag lyssnat på ”Unheilig” då jag inte sett Arkiv X. Darn you Gabriel!!!😉
Här är den låt jag hittills gillat bäst (och som udda nog fick mig att storgråta i natt och jag förstår inte mkt av texten, weird reaction).

Kommentera

