En prickig värld

Var på Svalan idag, fast inte hela tiden ut. Var där mellan 10-12.
Men orkade inte träffa Carina så jag messade henne det. Hon sa att det var ok, men jag känner mig hemsk ändå som inte gör det jag ska. Brukar ju gå ändå även fast jag egentligen inte orkar. Kom iaf ihåg att fråga om jag räknas som ”pensionär” på de kommunala simmhallarna och det ska jag tydligen gör och det bästa är att Steget Framåt kan betala det år mig. Så nu kan jag få börja simma igen så har jag lite mer att välja på än mitt vanliga träningspass här hemma och kvällsyogan. Enda nackdelen är ju min överkänslighet mot klor, men får se till att tvätta mig och salva in mig ordentligt efteråt.
Och idag med posten fick jag en bröllopsinbjudan till två av mina kompisar. Undrade när de skulle gifta sig, men i sommar blir det av. Jag hoppas jag kan gå på det även om jag kommer känna mig malplacerad och det kommer vara jobbigt, men de två har alltid vart snälla mot mig och ställt upp för mig och jag tycker mycket om de, så vill ändå åka.
Och det där med en prickig värld… ja det var så min omvärld såg ut för en stund sedan. Om ni inte förstår vad jag syftar på kan ni få klura på den ett tag😉

Kommentera

