Rita rita rita

När man inte kan sova, ja då ritar man.
Rita rita rita…
Har ont ännu mer lite här och var nu, men inte kommer jag kunna sova än.
Hoppas jag bara får sova nått för annars blir jag nog inte för trevlig mot Gabriel sen:/
Och det ska ju stackaren inte behöva stå ut med.
Skulle vilja ha ett bra ställe att rita på med så jag kunde sitta mer bekvämt och ergonomiskt. För när jag väl ritar så känner jag ju ingenting utan sitter där i min lilla värld, men efteråt… >.<
Jaja ska väll kanske ta och göra lite yoga och se om det kan få mig att hamna i sleep mode.

Kommentera

