Gått halvt i ide?

De senaste.. ja.. typ två veckorna har jag haft hur svårt som helst att vakna på morrnarna.
Jag har som vanligt svårt att somna och är upp nästan hela natten, vilket jag är van vid nu, och visst, jag har aldrig varit en morgonmänniska. Men jag har alltid vaknat av mitt alarm eller sms och när jag väl vaknat haft svårt att somna om. Men nu så hör jag inte min telefon. Vaknar visserligen till av alarmet men stänger av det och somnar sedan om.
Jag skulle nog kunna sova 10-14 timmar utan några större problem om jag fick. Men det kan jag ju inte göra. Jag har ju saker att fixa och så.
Alltså allvarligt, wtf is wrong with me? o.O

Kommentera

