Uppradande

Idag har jag ordnat upp och radat upp innehållet i mitt kylskåp fem gånger, vilket sammanlagt har tagit ca 2,5 timme.
Har även radat upp mina stenar, GooGoos och Moshlings efter färg fler gånger än jag orkade räkna, vilket har tagit en bra stund.
Detta är bara två av sakerna som får mig att ana att jag inte är så lugn eller mår särskilt bra. Flera gamla saker har kommit tillbaka med, som att jag inte kan röra vid metall och jag kan bara äta vit (eller mkt mkt ljus mat).
Det tog lång tid att bli av med sådana saker och nu är de tillbaka.

Kommentera

