Lite av varje

Jag vet inte riktigt vad jag vill skriva.
Har bilder i huvudet men svårt att få ut de till ord.
Av nån anledning lyssnar jag på Icon For Hire’s ”Get Well” om och om igen.
Om helgen och tepartyt skriver jag när jag är lite piggare… typ i morgon eller nått.

På onsdag ska jag till psyk i Hagsätra och träffa nån Anne-Charlotte.
Fick veta det i fredags. Gillar inte när jag får veta sådant så kort innan jag ska dit.
Som tur är kan Carina följa med, för hade aldrig gått dit själv.

Sen är jag less på alla som ska fråga runt och ofta även snacka skit om min och Dinos relation. Nått som har hänt oftare just denna vecka.
Vad spelar det för roll hur våran relation är så länge den passar oss och vi mår bättre av den? Vem har bestämt att våran typ av relation är mindre normal än de som är ihop, förlovade eller gifta? Ja vi älskar varandra, till och med så mycket som jag tror människor är kapabla till, och ja vi har sex och ser förmodligen utåt sett ut som ett par, men vi är inte det. Anledningen är att det inte riktigt funkar för oss då. Vi bråkade rätt ofta innan, men nu bråkar vi aldrig. Allt mellan oss är mycket bättre, så varför kan vi inte bara få vara så här utan att folk ska lägga sig i? Självklart gör inte alla det, men många gör det.

Är även less på alla som säger att man ska vara som man är, men som sedan inte alls låter andra vara det utan då klagar istället. Varför då äns säga att alla får vara som de är?

Sedan önskar jag att jag kunde trivas i ”normala” kläder, för då skulle jag inte synas lika mycket. Men jag gör ju inte det. Testade att klä mig så ett tag, men jag mådde bara sämre av det. Vet inte varför riktigt. Önska hela jag vore mer normal…

OMG! En kompis länkade just denna >.<
Föredrar nog den engelska version, vilket iof kan bero på att jag fattar den texten😛
Men denna var grymt kul med😛


Här är den engelska versionen😛

Om du av nån anledning inte sett originalet så kommer den här med😛

2 thoughts on “Lite av varje

Kommentera

