I princip ingen tvekan alls längre…

Käkade på Max idag med Emmie.
Vågade inte fråga om de har glutenfritt bröd så tog vanligt.
Fick tillbaka min ”vanliga” magont och sånt.
Så jag tvekar i princip inte alls längre på att jag faktiskt är glutenintolerant.
Lite trist, men inte mycket mer att göra än att acceptera det och inse att en del mat kommer bli betydligt dyrare i framtiden.
Det finns ju självtest för glutenintolerans på apoteket, men de kostar 300 kr och är tydligen rätt opålitliga. Så jag skippar det.
Och även om jag inte skulle vara glutenintolerant så mår jag ju uppenbart bättre fysiskt sätt av glutenfri mat, så då är det ju lika bra att hålla sig till det.

Kommentera

