Lite om dagen

Är fortfarande jäkligt trött från igår.
Iof var jag inte helt återhämtad sedan fredagen än då.
Vilket känns ”svagt”, men antar att jag inte kan styra det så mycket.
Mötet med Carina gick bra och jag gick faktiskt på diskussionsgruppen också, men jag borde inte ha gjort det. Kan ju inte direkt påstå att jag blev piggare av det och blir irriterad på mig själv för att jag som vanligt inte vågar säga nått där.

Har även införskaffat mig diskhandskar, de är blå och ”pälsiga” inuti och får mig att tänka på avfallsarbetare😛 Har även införskaffat mig en liten röd riskokare. Min vattenkokare är faktiskt större, men riset blev gott iaf.

Detta var även den första dagen då jag använde min vinterjacka för denna säsong och jag snubblade på en plåtskena på vägen hem som låg mitt framför näsan på mig men som jag var för trött för att se.

Ja det var väll ungefär det som hände idag.
Jätteintressant va?😛

Kommentera

