Hur är det möjligt?

Jag sov ca 11 timmar i natt.
Men jag känner mig fortfarande ”bakis”.
Hur är det möjligt?
Visst inte direkt första gången det händer, men blir lika förvånad och irriterad varje gång.
Varför ska detta sådan tid att återhämta mig jämt?
Iof känns det som att jag aldrig riktigt hinner göra det eftersom det nästan alltid finns något att göra. *suck*
Sen märkte jag nu när jag vaknade att det gör ont om jag försöker andas lite djupare, det suger ju. Annars är det hyfsat ok med mig.
Ska väll förmodligen till Dino sen. ^^

Btw, här har ni (och jag) lite förberedelse på vad komma skall😉
Ja jag vet, jag ser skitskum ut >.<
Och ja det där är mitt nattlinne. Jag är old school och föredrar att sova i långa bomulls- eller flanellnattlinnen som egentligen är till för tanter😛 Men de är sköna och oftast rätt söta med ^-^
Undra om jag hade någon undermedveten anledning till att jag köpte fejkbrillorna annat än att det är Hello Kitty-glasögon?😛

Kommentera

