Dagsändringar, biljetter, klippning och lite sånt

Tänkte börja med att säga att jag är i Jämtland från 31 december till 7 januari.
Köpte biljetter igår och det gick inte ens på 400 kr, trots att den enda biljetten är en vuxenbiljett ^-^

Idag hade jag tänkt att jag skulle kolla efter lite saker och handla och så först innan jag åkte och klippte mig i Högdalen. Men det blev inte så. Precis efter jag vaknat, gjort min yoga och klätt mig ringer mamma och säger att det blev nått med tåget så de får vänta ca 2 timmar vid Centralstationen här i Stockholm och ville ha sällskap. Mamma och Annsofi (och Ida och Elin) ska nämligen hälsa på brosan tills på söndag.
Så jag fick helt enkelt ta och åka till Centralstationen, och fy faen vad jag inte gillar det stället. Det är verkligen Stockholms hemskaste plats!
När de sedan hade åkt hann jag precis till Panduro för att köpa lite grejs till art journaling. Så han iaf med det innan klippningen.

Sen blev det dags för att klippa av lite hår.
Fick ju ha den frisör jag brukar ha, Sara, och hon var lika trevlig och bra som vanligt.
Var nervös för det brukar ju alltid komma frågor och så om vad man gör och så och de flesta brukar ju inte ta hela detta med aktivitetsersättning och sånt så bra. Men jag berättade det faktiskt för henne och då visade det sig att hon har jobbat med aspisar och varit boendestödjare. Haha vilket sammanträffande😛
Så efter det försvann en hel del nervositet faktiskt. Även om det alltid är jobbigt att vara bland andra människor.
Klippningen blev jag iaf nöjd med ^-^
Fast frisyren var snyggare innan det kom regn på den😛
Men den är fortfarande snygg, så här kommer bilder.
Hmmm undra hur jag ska göra med hårfärgen? Göra den svartare eller röd? Har två sorters grönt med.. och lila och rosa också😛 Jaja jag kommer väll på nått😛
Men Sara skulle sluta på det stället jag klippt mig, men vi bytte kontaktuppgifter så hon skulle höra av sig om vart det blir och jag skulle höra av mig om mina utställningar.

Men nu tänker jag visa mina nördighetsinköp från Panduro😛
Blev lite mumma därifrån ^-^ Hade tur med för flera papper hade halva priset ^-^
Först kommer tre bilder med exempel på hur det ser ut på insidan i min art journal-skrivbok. Hade helst velat visa alla sidor men det tar lite för mkt tid.
Sen kommer bilder på de papper jag köpte som jag ska använda till min dagboken ovan.

Sen var jag även på Myrorna och letade efter en jacka, men jag hittade ingen. Men jag hittade en till Care Bear ^-^ Sen köpte jag även ett ark med klistermärken på Accessorize (sp?) som är små pusselbitar med djur och sånt på ^-^

Och nu ska jag faktiskt äta middag. Blir sallad idag ^-^
Demonerna är nertryckta i sin låda och jag tycker nästan att jag ser söt ut idag.
Undra hur länge det håller…
Och i morgon är det dags för avrättning😛

Kommentera

