Städning

Idag kl 15:30 ska alltså Sarah komma hit och vi ska städa.
Fick nyss sms från henne där hon frågar om jag har någon dammsugare, vilket jag inte har.
För då har de en som man kan få låna.
Men jag har ingen dammsugare för att jag inte klarar av vare sig ljud eller lukt från dammsugare. Det är ju därför jag har min microfibermopp.
Nämnde det förra gången då hon frågade exakt samma sak, men det har hon tydligen glömt. Eller så trodde hon inte på mig, vilket inte vore första gången.
Vet inte hur jag ska säga detta till henne igen. Alltså att jag inte klarar av dammsugare.
Dessutom vet jag inte ens om jag orkar städa, för är fortfarande förkyld och har fortfarande feber (trots att jag nyss vaknade och inte har gjort just nått än).
Usch jag gillar inte när jag inte vet vad jag ska säga till folk, vilket iof händer hela tiden.

Kan iaf berätta något positivt.
Jag drömde att jag var en sjöjungfru i natt.
Det var awesome!

Kommentera

