Om veckan

Måndag: Var på Svalans bildateljé och satte upp gardinerna.

Tisdag: Varit seg och inte gjort mycket alls eftersom jag är förkyld, eller nått sånt. Har iaf ont i halsen och huvudet och har feber. Yaay! Eller inte. Fast åkte en stund till Dino och kramades. Eller vi låg i hans säng, han kramade mig och jag bara låg där med huvudet på hans bröst/axel med näsan mot hans hals och han strök mig över håret.

Onsdag: Sarah kommer hit och vi ska städa >.< Känner verkligen inte ork för det alls just nu.

Torsdag: Woho!! Pengar! Ska betala räkningar och klippa mig. Och vet ni vad… jag RINGDE dit igår och bokade tid helt själv. Tog ett antal theralen både för och efter för att lyckas med det och jag stammade såklart men jag lyckades boka en tid efter många om och men. Nu vill jag ha en guldstjärna!!!

Fredag: Denna dag ska jag till helvete i sällskap med en ärkeängel :S Ok då, det var visst ”bara” optikern och Gabriel är väll rätt mänsklig vad jag vet även om han är väldigt snäll och har en ängels namn ^-^ (fast jag undrar ibland om han inte är nån über-människa eller nått övernaturligt eller nått ibland då han står ut med mig och förstår mig :O )

2 thoughts on “Om veckan

Kommentera

