Jaha *suckar*

Nu när näsblodet slutat rinna (vilket det ganska nyligen gjort), ja då får jag såklart huvudvärk och sån där förbannad jävla mensvärk eftersom min kropp bestämde för att det var dag för rensning just nu!!!
Kunde den inte ha väntat? Jag har ju skiten nästan aldrig, typ 3 ggr/år (vilket beror på mina p-piller). Men ibland måste skiten rensas tyvärr.
Jaja det är iaf bättre än vad det är utan p-pillrena iaf. Får tänka på det.
Börjar må illa med, så tänker lägga mig i sängen och gny.
Hör ni inget från mig i morgon eller så har jag förmodligen dött >.<😛

Och ja jag tyckte det var nödvändigt att skriva detta.
Min blogg, gillar du det inte… läsa det inte då för i h-vete!!!

Kommentera

